2011. október 26., szerda

Jó-hegy, Telkibánya

Amikor legutoljára arra jártam, eszembe jutott, hogy csak a Gordon- bérci oldalt és a patak medrét néztem meg.
Így a királykúti parkolóból felkapaszkodtam a szemben lévő meredek bércre.Láttam szép leleteket onnan, így nagyot csodálkoztam hogy le van már pusztítva a fennsík látképe.

Jó-hegyi látkép

Mindenütt törött hegyi kristályokkal díszített tufa

Ezeken sincs egy épp hegyi kristály darab se

...ha esetleg akad ,az meg nem tiszta

ezek Sinta -tetőről vannak ott voltam előtte.Fel tettem, hogy valami érdemleges is legyen.
Lehet, hogy nem jó helyen keresgéltem, mert utólag néztem meg a térképet és a Jó-hegy az kissé feljebb lenne, de szakavatottak is így írták le, hogy a Király-hegy ellenében lévő hegy ahol kutakodni érdemes. Hát szerintem nagyon kemény munka lenne ott bármit is kutakodni.A Király-hegy az fokozottan védett, ott semmiféle terepmunka tilos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése