2011. július 4., hétfő

Lábadozás utáni első kutatás az ásványok után.

Mivel két hete a srácoknak meg akartam mutatni , hogy kell egy igazi indián szökdelést csinálni, csúfos szallagszakadás lett a vége.No egy darabig szüneteltetem ezt a mutatványt, nem gondoltam azt hogy elértem már azt a kort amikor már egy indián szökdeléshez is legalább fél órát kell hogy melegítsek. Hiába fiatalabbak már nem leszünk. A kényszerpihenő után a Mátyás-hegyi mészkőbányába mentünk friss leletekért. Amit találtunk az nagyjából a Csővári kagylók lenyomatára szorítkozott, ami mondjuk meg őszintén engem eléggé hidegen hagy. Visszafele a Daubnerben egy kis boldogság hormonhoz kellett jutatni szervezetemet a kisebb csalódás miatt. Az autó mellett egy érdekes dolgot találtam ezt megosztom önökkel.
Érdekes volt ezeket az óriás márga lemezeket így látni a házak, autók között

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése